söndag 17 maj 2009

En dotter!

Jag har blivit pappa för andra gången en liten söt dotter (lik mamma) på 3360g och 52cm lång. Vet inte vad det var, om jag nästan hade det på känn att det var den 15e som hon skulle födas, för att vara på den säkra sidan steg jag i alla fall upp 5,20 på morgonen för att testa mitt knä på ett lite längre pass, det blev 18K. Och sen jobbade jag bara förmiddagen, för när jag kom hem så var värkarbetet i full gång och jag hann inte få i mig någon lunch utan det blev full fart till BB och 3,5 timmar senare var bebisen född!

3 kommentarer:

Annelie sa...

Ett stort grattis!

farsan sa...

Jag grattar även här, på ännu ett av alla våra moderna kommunikationsverktyg.

Med ännu fler barn kan ni behöva en brödrost till lägenheten:

http://maxochnisse.se/2009/05/18/massenix-12-dar-kvar-brodrosten/

Fredde sa...

Tack så mycket! Och jag är nu också på jakt efter Masses brödrost.