onsdag 3 september 2008

Förberedelsepanik!

Jag är inte en människa som har levt mitt liv med ordning och reda, men jag gillar det... ordning och reda alltså. Så, jag strävar att leva mitt vuxna liv med att veta var jag har saker och så.
Mina träningsprylar är jag mycket rädd om och vårdar ömt, men senaste veckan verkar det som jag har tappat hjärnan.
Jag vet inte var jag har min pulsklocka! Jag har letat överallt. Och när jag skulle ut på mitt pass i kväll så hittar jag inte mina skor! Dom har jag glömt i stugan. Fick gräva fram ett par sunkiga gamla skor och ge mig ut, lite orolig att skorna skulle göra illa fötterna.
Skorna och klockan är mina käraste löparprylar och jag har slarvat bort dom. Får sticka iväg till stugan i morgon kväll, det finns en teoretisk chans att klockan är där också men jag tror inte det.
Frågan är om man har ett grundläge när det gäller ordning och reda, som man inte kan påverka, det känns lite sunkigt, men det kunde ha varit värre... jag är faktiskt frisk trots en bacilltornadon jag mötte igår.


Jag och Mika med våra söner på väg till simskola. (se vad kläderna hänger på mig, måste bero på min senaste viktnedgång.


För att spinna vidare på min nyvunna bacillskräck så tag jag med min 2,5åriga son på simskola, det var kul tyckte både han och jag, ända tills jag kommer på mig själv att jag gör som alla andra och bubblar vatten med munnen... shit vad äkligt! Vad kan det vara i simskolevattnet. Hmmm. lite kiss, snor, (bajs?), hudavlagringar och massor med bacilusker. Kännde mig lite sjuk direkt efter att jag kom på det, men är lite bättre nu. typ frisk.

Inga kommentarer: