måndag 1 juni 2009

Vad ska jag skriva?

Jag vet inte riktigt. Jag missade mitt mål, fyra timmar. Men jag klarade att ta mig runt maran! Jag vann över distansen och jag gjorde det på 4,26,39. När jag passerade 40K och vågade för första gången vara säker på att jag kommer att ta mig i mål, blev jag ganska rörd, kunde öka takten och göra en stolt avlutning. När jag fick se medaljen i min hand var det svårt att hålla tårarna borta. Jag citerar ur filmen "Spirit of the Marathon" - When you cross that finishline, no matter how slow or how fast, it will change your life for ever!"

2 kommentarer:

Annelie sa...

Grattis till en enorm prestation! För en evighet sedan frågade du vad amöbdysenteri är. Här kan du läsa lite: http://www.netdoktor.se/forkylning-infektion/?_PageId=488
Hur har det gått med det du fick hos naturdoktorn? Mår du bättre?
Ha det gott och njut av din stora prestation!

Fredde sa...

Tack så mycket! Det känns kanon, nu några dagar efter. Jag kommer att följa naturdoktorns-råd till punkt och pricka fram till att vi ska ses igen om ett par veckor. Vi får väl veta då om jag mär bättre eller sämre. Just nu är det svårt att veta med maran så tätt inpå.

Tack för länken, ska kolla in den nu.
/fredde