tisdag 30 juni 2009

Skönt långpass

(Nej, jag vet inte hur jag vrider på bilden)
Långpass på Djurgården och Söder i går kväll. 23K och jag känner mig som en människa igen. Underbart. Hade min Camelback med vatten, lite torkad frukt och nötter. Jag blev omsprungen av två yngre killar som skojade med att de hade 1,5 mil kvar, det roliga var att det var det jag ungefär hade kvar. Men det fick de inte veta. Stannande till och promenerade när jag fyllde på med vatten, det var riktigt skönt att inte stressa för att försöka att få en bra tid i träningsprotokollet. Jag hade inte ens min pulsklocka med mig, kollade bara ungefär vad klockan var när jag stack iväg.
Supernöjd och bra med krafter kvar när jag strechade ut benen när jag kom hem.

2 kommentarer:

farsan sa...

Jag misstänker att du slutat springa...

Fredde sa...

Nix, jag har bara slutat att uppdatera nu under sommaren. Semester på alla fronter. Var ute i går på Gotland, 8K strax efter sjutiden på morgonen, svalkade mig i havet. Nice.