onsdag 18 juni 2008

Ny adress för min löparblogg

Eftersom jag här börjat att rensa ut lite här och var i mitt liv så gör jag det även på bloggsidan. Jag har haft två bloggar men mest skrivit i min träningsblogg. Så jag har bestämt mig för att flytta över träningsbloggen hit och fimpa den på blogs.se. Känns bra. Jag behåller dock namnet tvlivet, vilket klanske inte är helt logiskt, men så blir det. Eftersom jag har min mobilkamera länkad till denna blog så kanske det dyker upp lite bilder framöver...

I dag så har jag varit i Götebog och fimat, en ganska bra styrketräning för mig. Har burit fem tunga väskor runt i götet och filmat. Sitter nu och fluktar på mitt pass som jag ska göra i morgon. Fartlek i 25 minuter. Fy fasen vad jag tycker att det är töntigt ord, fartlek, smaka på det. Töntigt. Leka med farten, jo jag fattar, det ska vara kul. Men det låter som hämtat från femtiotalet.
Jag ska komma på ett bättre ord! Gör du?
/fredde

Inga kommentarer: