söndag 22 juni 2008

Nej nej nej nej nej...

Shit, min fot har inte blivit ett dugg bättre sen i måndags. Jag har varit tvungen att vila hela veckan för att jag skulle vara pigg och fräsch till långpasset i helgen. Du har redan gissat rätt, jag har inte snörat på mig skorna. Jag har haltat omkring med min onda högerfot i stället.
Nu ska jag i desperation försöka att lägga upp en alternativ plan för träning denna vecka tills min fot är bra igen.
Jag är helt övertygad över att jag tog i för hårt i backpasset i tisdags, och det är en stor prestigeförlust för mig eftersom jag har som mål att ha en skadefri uppladdning. Men om jag kan vara igång i morgon med alterbativ träning så har jag bara missat två pass vilket i sig inte är så farligt antar jag.
Jag vet att man inte kan ta igen träning, men jag kommer att försöka träna mjukare och oftare för att bibehålla konditionen i alla fall.

/fredde

Inga kommentarer: