måndag 28 december 2009

Alternativ träning.




Det är inte på grund av skada som jag inte springer, kanske en viss lättja men även prio till familjen under julen, svårt att hävda att man måste springa på julafton. Så, därför har jag lyckats lägga in förtäckta pass. På julafton tog jag sonen med till en närliggande slalombacke där vi åkte snowracer, det var grymt roligt och väldigt jobbigt eftersom jag drog grabben på racern uppför backen. Förtäckt pass nummer två var trappträning med golvplankor: Jag ska renovera i lägenheten i helgen och har varit och handlat lite plankor. Det blev 16 paket, 40 kvm, varje paket är 3,8 meter och väger ca 20kg. Det tog 1 timme och 10 minuter att bära upp allting i lägenheten (2 tr) puls på 155 när jag kom upp och 120 nere vid lastkärran. Det var darriga armar de sista paketen, men benen och pumpen hade inga problem.

Inga kommentarer: