söndag 16 november 2008

Veckorapport

Löpningsmässigt har det inte hänt så mycket denna vecka. Har gjort ett distanspass på 7K och ett långpass idag på 20K. Det får vara ok men nu måste jag verkligen få in minst tre hellst fyra pass i veckan så att jag kommer i form innan marathonträningen drar i gång.
Det var över en månad sen som jag sprang längre än 8K och det kännde jag av efter exakt 9,8K idag, alles gut men plötsligt så gjorde mina knän ont, höftböjarna pep, konstig värk i rumpan och vaderna, jag funderade på att vika av hemåt, men då kom jag på vad dt här handlar om och bet i hop efter 15K och backarna runt Zinken avklarade kände jag mig stark och hade kommi in i ett skönt tempo, trots att regnet höll på övergå till snöblandat. Focus ligger på att försöka att springa med ett spänstigt steg.

Inga kommentarer: