fredag 7 november 2008

Om du inte läst detta inlägg av Karin så gör det nu. Fantastisk löparglädje beskrivet på ett så bra sätt. Hon skriver om löpning på ett grymt inspirerande sätt så att till och med jag som är en riktigt morgontrött jävel, satte klockan på 5,45 och steg faktiskt upp när klockan ringde och efter några om och ett antal men stod i hallen ombytt och klar med en skvätt kaffe i maggropen.
(Och det här är inte en ispirerande text vill jag lova) När jag kom ut var det mörkt, kallt men frisk luft. Eftersom jag hade varit på ett pumppass i går så var benen lite mosiga, hela jag var faktiskt rätt mosig. Efter 3K stannande jag och stretchade lite, det var enbart lite förtäckt vila, sen lunkade jag på i totalt 7K. Vet inte om jag kännde mig så pigg och härlig som många brukar hävda efter ett morgonpass... Men jag gjorde det och det är faktiskt för att Karin sprider löparglädje, tack för det!

Inga kommentarer: